tjaa

idag är det lördag och klockan börjar närma sig 19.00, om cirkus 7 min. Jag sitter fortfarande hemma och väntar på att julia ska skicka hem daniel så att vi kan glida över och mysa lite! :) jag snart åka iväg till affären och inhandla lite godis, eftersom att de andra redan köpt det (vill inte tigga av de andra) ;)

dagen har egentligen bara bestått av gitarrspel och lite fotbollstittande. malin och jag bestämde igårkväll att vi skulle åka och kika när suras herrar spelar mot hallsta. sen när vi kommer dit så visar det sig att det inte alls är herrarna, utan juniorerna. besvikna blev vi eftersom vi inte fick de ansiktena som de ryktas ha kommit till laget. frös som satan gjorde vi, så vi åkte hem istället och här sitter jag.

imorrn är de match mot vik och då lär man vara fit for fight, men tänkte ändå gå ner och kika ifall min kära mor skulle kunde inhandla kebab till mig =) förresten, boken som jag började läsa i torsdags gjorde mig extremt trött och jag slocknade med boken i handen och sov som en stock hela natten. böcker ger underverk! vi hörs sen, nu ska jag röra på mig. 

pussss juulia
image45                                                                                              


                                                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0