summer 2006

vi hade nationella i engelska idag.  vi skulle skriva en uppsats som handlade om ett minne man varit med om under en vår/sommar/höst/vinter. det första jag tänkte på var sommaren 06 och jag berättade precis så som jag kände och väldigt känsloladdat blev det. något som gör mig fruktansvärt glad är att jag även vet att den här personen skrivit samma sak som mig idag och jag kommer aldrig kunna säga de fler gånger än att han är för bra för att vara sann!!
nu ska jag sova och bara njuuta av att veta detta!
fred och kärlek - juulia

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaaw jag tror jag vet :D va mys! Och tack baby, YOU rock

2008-04-18 @ 09:00:34
URL: http://idabjornstrom.blogg.se
Postat av: J O H A N N A

Jag tycker det är jättekul att skriva nationella när man får skriva om just minnen, man bara sitter och drömmer sig bort samtidigt som pennan glöder:) kärlek

2008-04-18 @ 21:58:59
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0