storstaden

hej hallå!
fyfan vad jag jag är att solen är framme idag igen. det är faktiskt riktigt behagliga temperaturer nu.
har spenderat hela dagen i stockholm med min klass. vi har varit på nordiska museet, vilket kanske inte var världens roligaste, men bättre än att sitta i en skolbänk. sedan tog vi oss an mat på donken och lite shopping. regeringen blev nästa och även fast jag varit där en gång redan så var de hyfsat kul. solen sken ju, vem kan klaga?

måste bara berätta för er att den där uppsatsen jag funderade på att ta av någon, (även fast ingen erbjöd sig att hjälpa mig) har jag skrivit helt själv nu, jajamen. gick ganska snabbt också. så nu är det problemet ur världen!

ha en väldigt bra kväll och kom ihåg att ta hand om er. vi hörs..
pussss juulia

image54                                                                                                                                 
du är min klippa ♥                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Julia

det är dags för ett nytt inlägg min kära :)

2008-05-04 @ 12:07:53
URL: http://julia90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0