ny dag, nya tag

hejhopp aliihopa :) (ni som förhoppningsvis läser)
idag är det soligt i lilla surahammar och jag är väldans glad över det. veckan har nästan bara bestått av gråa moln på himlen när man vaknat, så nu känns allt mycket bättre. finns bara en sak som gör mig ledsen och ganska sur just nu. våran boxer har pajat och det betyder att jag kommer att missa arsenal - liverpool på tv, vilket jag inte vill.
varför just nu?! tur att CL går på 6:an. så den som har canal+ och som just nu känner sig träffad att få hem en skrikande fotbollsbrud kan väl skrika till, det skulle betyda en massa. hade varit perfekt att se matchen idag, för jag har nämligen inga andra planer för dagen och tänkte därför sätta mig i soffan med ostbågar och njuta när arsenal slår pool, men fandå. I'm sad!

dagen igår bestod av käk hemma hos becka och det var väldigt lyckat :) sara, becka och jag startade med fördrink och hjälptes åt att göra thaiwok, men jag som inte är sådär värst bra på att laga mat fick hålla mig i bakgrunden medans de andra MVG-barnen i HK var duktiga. Efter maten blev de chokladpudding och lite vin. Tack för en bra kväll tjejer, ni anar inte hur mycket ni betyder <3

Senare gick jag en sväng med almir och jag kan inte säga mer än att den här killen är riktigt underbar. han ställer alltid upp och visar verkligen hur en riktig vän ska vara. kompisar ska man vara rädda om och jag är verkligen rädd om dig :*

nu ska jag ner och käka. hörs kanske senare. håll tummarna för arsenal är ni söta!
pusss juulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0