hey

jag är suupertrött, så trött att jag knappt vet vad jag heter, därför är det dags för boken igen och bara hoppas på att jag somnar och sover som en stock. jag tror att jag sa förut att jag inte var någon bokoman och de är jag inte, men fan vad den här boken är bra! den heter förresten "I skuggan av ovan."

Match idag och vi spelar bara bättre och bättre även om vi idag släppte in två pissmål och förlorade mot vik, så är jag ändå väldigt glad att vi presterar och det känns bra inför seriestarten. inte länge kvar nu. första matchen är mot franke hemma den 1/5. alltså, en lugn valborg ;)
senare kom becka och sara hit och delade lite tankar med mig, sen gick vi och köpte glass och rörde på oss. tack för att ni finns.

ni som känner mig, vet att jag inte tycker om kvällar. iaf när jag måste spendera de sjäöv såhär och lyckas då tänka alldeles för mycket och igår kväll var verkligen sådan. så idag ska jag försöka tänka så lite som möjligt och bara ta lite itaget. I know I can do it, I know that!

lite läsning nu, sedan sovdags. vi hörs och kom ihåg, bara man har vilja, då klarar man allt!
pussss juulia


  image52    

with you - chris brown
- bästa låten på väldigt väldigt länge

Kommentarer
Postat av: Julia

du är bäst Julia och jag älskar dig

2008-04-15 @ 22:43:29
URL: http://www.julia90.blogg.se
Postat av: J O H A N N A

Det blir vi sporttjejjer som kör sober-valborg :D

2008-04-17 @ 21:29:07
URL: http://JORYDBERG.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0