heelt slut

jag kommer ha sån träningsverk imorrn och det gör mig knappast glad. varje torsdag har först intervaller, sen boxning och hon tar verkligen knäcken på oss. jag minns efter förra veckan. jag darrade i händerna i säkert 3 dagar efter och träningsverken ska vi inte ens prata om. nej, trött som satan är jag. skulle försöka bära upp ett glas mjölk upp för trappan, men spillde nästan ut hälften i trappan pga mina darriga händer.

biptest imorrn i skolan. känner redan nu hur stel jag kommer vara. gosh, sovdags nu :) 

puss juulia

                               image31                                       

Kommentarer
Postat av: Julia

du är så söt min julia
hoppas träningsverket lättar lite nu i helgen:)

2008-04-04 @ 14:35:27
URL: http://www.julia90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0