*

söndag idag och jag känner mig seg som en, jag vet inte vad. mamma drog därför med mig ut och sprang elljusspåret i behagligt tempo. sedan blev det lite övningskörning och denna gången backade jag inte in i något iaf, haha. skämt å sidor, jag börjar faktiskt bli ganska bra och siktar snart på att ta mig ut på riktiga vägen, så se upp därute! en annan sak, jag brukar inte fuska i skolan eller skolka heller för den delen, men kan inte någon söt människa därute bara skriva ett arbete om tonsättaren Schubert åt mig så att jag kan luta mig tillbaka och tänka på de andra pluggsakerna nu. vafan ska man skriva ett jävla arbete om honom för?! helt meningslöst!

men i veckan händer det lite roliga saker iaf. ska först till stockholm med klassen på tisdag och hälsa på sossarna och möffarna. kan bli ganska intressant. blir också lite tid för oss själva i storstaden, därav lite shopping. sen på torsdag bär det av till stockholm igen för att möta upp min bror och umgås med honom lite. vi ska käka och senare på kvällen som alla andra ca 30 tusen andra fotbollsintresserade gå och kika på aik - djugården på råsunda. fyfaaaaaaaaan va kul!! :D

nej, klumpen i magen försvinner inte även om jag tänker på annat nu, så dags att gå och plugga. vi hörs hörrni. kom ihåg.. ni betyder något för någon och det ska man vara rädd om.

so long- ni är kalas.. pussss juulia


      image53                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men tack så hemskt hemskt mycket! :)

2008-04-20 @ 23:23:34
URL: http://eightynine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0