måndag 4/6

hallå!
Just nu har du hittat hit till en trevlig tjej från surahammar som tänkte bjuda på sig själv och starta en blogg.
Mycket tankar och underingar. Varför har man blogg och vad vill man få ut av det? - Egentligen ingenting!
Jag gör detta för att sysselsätta mig själv och för att det inte finns många andra ställen att göra det på!

Eftersom att detta är de första inlägget så tänkte jag bara berätta lite om mig själv.
Jag är en 16 årig tjej från surahammar som är intresserad av musik, fotboll och kompisar. Självklart så skulle man ju kunna lägga in pojkvän där också, men jag är för tillfället singel, som är både lite förfel och nackdel. Så alla ni som känner er intresserade, hojta till=D

Just nu är klockan 21.50 så det börjar snart bli dags för mitt sovschema som är att kika på seinfeldt ungefär klockan 23, somna i pausen- vakna upp i mitten- stänga av tv:n och sedan somna om!
sov gott alla.. pusss j







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0